הוראות תחזוקה ותנאי אחריות – מוצרי Australia

חברת יחיאל שזר בע”מ מברכת אתכם על החלטתכם לרכוש מערכות ריהוט גינה ממותג Australia בחברתנו.
תודה על האמון שנתתם במוצרינו המיוצרים מחומרים איכותיים בתהליך ייצור מקיף וקפדני.
אנו משוכנעים כי תיהנו מחוויית אירוח מפנקת ומהנה.
לתשומת ליבכם, ריהוט גן, איכותי ככל שיהיה, חשוף לפגעי מזג אוויר ולשמש הקופחת, ולכן נדרשים טיפול ותחזוקה שוטפת.
הקפדה על כללי התחזוקה וטיפול נכון במוצרים שרכשתם בהתאם להוראות המצורפות בזאת, יתרמו להארכת חיי המוצר ויאפשרו לכם ליהנות ממנו לשנים ארוכות.
בתקופת החורף, ובמיוחד בימי גשם, הקפידו ככל שניתן לאחסן את ריהוט הגן במקום קריר ומוצל,
או לכסותו בכיסויי עמיד במים ונושם, כמו כן הקפידו לאוורר את הרהיטים כדי למנוע הצטברות לחות.

 

הוראות תחזוקה לשמירה על חיי המוצר:
מערכות על בסיס אלומיניום
יש להקפיד לנקות עם מים וסבון בלבד בעזרת מטלית.
מומלץ לבדוק את הברגים לעיתים תכופות ולחזקם במידת הצורך.
המערכות שלנו העשויות אלומיניום איכותי ברמה הגבוהה בעלות שיטת צביעה איכותית ועמידה ביותר לריהוט חוץ ואקלים בישראל.
לעיתים הצביעה מתאפיינת בטקסטורה מחוספסת ולא אחידה, מה שאינו מהווה פגם.

 

מערכות על בסיס ראטן
יש לנקות עם מים בלבד וללא חומרי ניקוי או דטרגנטים, בעזרת ספוג או מברשת.
שולחן ראטן מכוסה בזכוכית חובה לכסות במפה כאשר נמצא בשמש ישירה.

 

טיפול בבדי ריפוד
בד הניתן להסרה (כשאין כפתורים ועצמים נוספים) ניתן לכביסה בטמפ’ עד 30 מעלות ללא סחיטה.
אם לא ניתן להסירו אפשר למסור את הכריות לניקויי יבש.
ניקוי ללא כביסה מומלץ בעזרת ספוגית הפלא עם מעט מים חמים או מגבונים לחים ללא אלכוהול.

 

שמשיות
על שמשיות אין אחריות, ועל כן חובה לסגור את השמשייה בתום השימוש או כשיש רוח.

פינות אוכל אלומיניום בשילוב זכוכית

שולחנות אלומיניום לסוגיהם ושולחנות נוספים: יש להרימם כדי להזיז אותם ממקום למקום ולא לגרור אותם
יש להקפיד לנקות עם מים וסבון בלבד בעזרת מטלית.
מומלץ לבדוק את הברגים לעיתים תכופות ולחזקם במידת הצורך.
המערכות שלנו העשויות אלומיניום איכותי ברמה הגבוהה בעלות שיטת צביעה איכותית ועמידה ביותר לריהוט חוץ ואקלים בישראל.
לעיתים הצביעה מתאפיינת בטקסטורה מחוספסת ולא אחידה, מה שאינו מהווה פגם.
זכוכית השולחן, הזכוכית עוברת תהליך חיסום שמקנה לה חוזק מירבי. במקרה של שבר הזכוכית תתפורר לחלקיקים ולא תגרום לפציעה.
הזכוכית לא במסגרת האחריות (אין אחריות).

כיסאות
כיסאות עשויים אלומיניום איכותי יש לנקות במטלת לחה עם מים חמים. בד טקסטלין סינטטי ובדי ריפוד: בדים אלו נוטים לדהייה טבעית. (אין אחריות). חשוב לדעת! בד הטקסטילן שלנו עשוי תפירה כפולה ומחוזקת בעל עמידות גבוה במיוחד.

לא ניתן להחזיר/להחליף:
מוצרים מתכלים כגון: ריפודים, כיסויים וכד’
ריפודים: לא תהיה זכות ביטול או החזר כספי ללקוח עבור ריפוד/כריות.

 

תקופת אחריות

 

האחריות תינתן אך ורק בהצגת חשבונית / הזמנה.
למערכות הישיבה פינות האוכל וריהוט הגן אחריות כוללת בת 12 חודשים ממועד אספקתם. במסגרתה השירות ביקור טכנאי, תיקון והובלה, אם נדרשת, תשולם ע”י החברה. לאחר תום תקופת האחריות ביקור טכנאי, תיקון והובלה, אם נדרשת תשולם ע”י הלקוח בהתאם למחירון החברה באותה העת. האחריות במידת הצורך מתבצעת במחסני החברה בשדרות ההסתדרות 182 חיפה. ללקוח אפשרות לקבל שירות אחריות במקום ללא תוספת משלוח
שלדת אלומיניום – לכל החיבורים (ריתוכים) 12 חודשי אחריות.
בדי ריפוד וכיסויים – האחריות לבדי הריפוד מתייחסת לתפרים ולכתמי דהייה חזקים ומאסיביים. אין אחריות לדהייה טבעית. תקופת האחריות משתנה בהתאם לסוג הבד המשתנה ממוצר למוצר והוא רשום במערכת המחשב שלנו.
האחריות תקפה לנזקים שניתן ליחסם לפגמים בתפרים או בייצור.
במקרה שנתגלה פגם במוצר במהלך תקופת האחריות נהיה רשאים להחליט האם לתקן או להחליף את המוצר הפגום.
לא נישא באחריות לכל קלקול, שבר, סדק, בלאי, קרע או נזק שנגרם משימוש לא סביר או כתוצאה מחבטה, תאונה, טיפול רשלני, בעלי חיים, שלא בהתאם להוראות שפורטו לעיל, ולא הובלה או הרכבה שבוצעו על ידי הלקוח
או ניסיונות לתיקון ע”י הלקוח או מישהו מטעמו שאינו איש מקצוע מטעם החברה, ולא לבלאי טבעי.
חריגים ללא אחריות: מוצרים עשויים ברזל, זכוכית, שמשיות, מוט וחישוק של ערסלים, נדנדות, מוצרים שנרכשו מתצוגה ו/או הובלו עצמאית ע”י הלקוחות.
מוט וחישוק של ערסלים, נדנדות ושאר מוצרים העשויים ברזל נדרש לכסות או להציב במקום מקורה בכדי למנוע חלודה.

גרילים ומנגלים:

אזהרות:
  • קרא את ההוראות בעיון לפני השימוש
  • שימוש בגריל שלא על פי ההוראות עלול לגרום לפגיעה ברכוש ובנפש
  • אין לעשן בקרבת הגריל / מיכל גז בשעת הפעלתו
  • ההפעלה הראשונית של המכשיר תיעשה בידי טכנאי גז מוסמך כאשר החיבור הינו
  • לנקודת גז בקיר (ולא למיכל גז נייד).
  • בדוק את כל חיבורי הגז לפני השימוש, אם מצאת חיבור משוחרר סגור מיד את כל ברזי
  • הגז וחזק את החיבור
  • הגריל מיועד לשימוש מחוץ למבנה-אין לאחסן ו/או להשתמש בגריל ובמיכל בתוך הבית
  • הגריל נועד לשימוש בגפ”מ (גז פחמימני מעובה) בלבד
  • בזמן הפעלה הגריל חם מאד, יש להימנע ממגע במשטחים חמים ולמנוע קרבת ילדים
  • אין להזיז את הגריל כאשר הוא בשימוש.
  • אין להשאיר את הגריל פועל ללא השגחה.
  • הרחק את הגריל מחומרים דליקים לפחות 275 מטר
  • אין לאחסן את מיכל הגז מתחת לכירת הצד או בארונית בשעת הפעלת הגריל
  • נא וודא כי מגש / קערית איסוף נוזלים נקיים משומנים לפני כל שימוש.
  • במקרה של התלקחות שומן יש לסגור את כל ברזי הגז.
  • אין לכבות התלקחות שמן עם מים.
  • כל שינוי בגריל ללא אישור היבואן הינו מסוכן ואסור
  • השתמש במיכל גז של לפחות 5 ק”ג תיקני ובווסת לחץ 30 מיליבר בלבד
  • בחיבור למערכת גז ביתית ניתן להשתמש בצינור באורך של עד 3 מ’
  • סגור את ברזי אספקת הגז בסוף השימוש
  • השימוש במכשיר מותר גם במרפסת בתנאי שהיא מאווררת היטב
  • שמור את ההוראות לשימוש עתידי

תקופת אחריות גרילי גז Australia Chef:

Best BBQ experience כי גרילים קונים אצל מקצוענים.

האחריות תחול עם הצגת חשבונית/הזמנה קניה בלבד.
האחריות חלה מיום הרכישה בלבד ככתוב בחשבונית ולא ממועד הרכבה ו/או ההפעלה של הגריל.
האחריות על מערכת הגז של הגריל בלבד תקפה למשך 12 חודשים, שזר מתחייבת לתקן כל
תקלה בגריל בתקופה זו ללא תשלום.
12 חודשים ראשונים: באחריות שזר לתקן הגריל.
לגרילי הגז אחריות כוללת בת 12 חודשים ממועד אספקתם. במסגרת השירות ביקור טכנאי, תיקון והובלה, אם נדרשת, תשולם ע”י החברה. לאחר תום תקופת האחריות ביקור טכנאי, תיקון והובלה, אם נדרשת תשולם ע”י הלקוח בהתאם למחירון החברה באותה העת. האחריות במידת הצורך מתבצעת במחסני החברה בשדרות ההסתדרות 182 חיפה. ללקוח אפשרות לקבל שירות אחריות במקום ללא תוספת משלוח
  • במסגרת האחריות החברה תתקן או תחליף כל חלק פגם במערכת הגז של המוצר בהתאם לשיקול

דעתה הבלעדי, לא כולל חלפים אשר מתכלים במסגרת בלאי של שימוש טבעי (כגון מפזרי להבה).

  • האחריות כוללת את המבערים של הגריל- אחריות על המבערים תקפה כאשר נעשה שימוש בגריל

בהתאם להוראות היצרן. האחריות כוללת אספקת מבערים חדשים בלבד (לא שילוח, לא הרכבה,

לא החלפה פיסית).

  • האחריות תקפה כלפי הקונה המקורי בלבד
  • האחריות אינה כוללת חלקי פלסטיק, זכוכית עץ או גומי
  • כוחה של אחריות זו אינו תקף לגבי גריל אשר: השתמשו בו שימוש לא נכון, או שהוזנח, או שנפגע מתאונה. נעשה בו שינוי או טיפול כלשהו שלא ע”י נציג מוסמך של חברתינו. בוצע בו שימוש לא בהתאם להוראות השימוש המצורפות עם המוצר. ניזוק כתוצאה מפגיעה זדונית או מקרית או ע”י כוח עליון.
מדיניות אחריות כל החיים:
  • הגריל מיועד להרכבה עצמית אולם תקלה הנובעת מהרכבה לא נכונה ככתוב בחוברת זו אינה

מכוסה במסגרת האחריות.

  • כל טיפול או ניסיון טיפול בגריל ע”י אדם אשר לא הוסמך ע”י היבואן יסיר את האחריות על

הגריל.

  • חובה להשתמש בחלקי חילוף מקוריים בלבד של היבואן, שימוש בחלקי חילוף לא מורשים

יסיר את האחריות על הגריל.

  • האחריות אינה תקפה במידה ולגריל נגרם נזק כתוצאה משימוש לא לפי ההוראות, טיפול
רשלני, אחסנה לקויה.
  • מדיניות החברה קובעת כי בעת פתיחת קריאת שרות הדורשת הזמנת טכנאי לבית הלקוח,
ימסרו ע”י הלקוח פרטי אשראי לביטחון, במידה ויתברר כי התקלה אינה במסגרת האחריות
(קריאת סרק, לקוח לא היה נוכח במועד שנקבע) יחויב הלקוח בכרטיס אשראי בעלות
קריאת שרות לפי מחירון היבואן.

 

אחריות לא מכסה:
  • האחריות אינה מכסה כל כשל או תקלה שנגרמו משימוש לא לפי ההוראות, התקנה שגויה,
טיפול ואחזקה לא לפי ההוראות או שימוש במיכל גז / וסת לא תקני או פגום.
  • אחריות זו אינה כוללת חלקי שבר מכל סוג, חלקי פלסטיק, חלודה (נק’ חלודה על נירוסטה),
בלאי טבעי של חלקי הגריל השונים (בדגש על רשת צליה, מפזרי להבה), או נזק לגריל שלא
כוסה בכיסוי מתאים לשמירתו מפני גשם ושמש.
  • האחריות אינה מכסה כל נזק שנגרם מכח עליון, חשיפה לתנאי מזג אוויר של גשם ברד ושמש.
  • האחריות לא מכסה עלויות הובלה, עבודה ודמי שילוח מכל סוג.
  • האחריות הינה לגריל בלבד ואינה כוללת כל נזק עקיף משני או לצד שלישי.
למידע נוסף ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו.
אנו מאחלים הנאה ופינוק ממגוון מוצרינו
חברת יחיאל שזר בע”מ
×