שאלות ותשובות
הזמנות באתר
-
ההזמנות והתשלומים מתבצעים דרך האתר בלבד.
-
שזר מעדכנת את הלקוח בכתובת המייל שהזין באתר בכל שינוי סטטוס של הזמנתו.
בנוסף ניתן להיכנס להיסטוריית הזמנות שבאזור האישי, לאתר את הזמנתך ולצפות בסטטוס המעודכן שלה תחת עמודה סטטוס. -
ביטול הזמנה שבוצעה על ידי הלקוח בשזר אונליין תתבצע באמצעות מסירת הודעה בעל פה או ניתן לבטל את ההזמנה דרך ערוצי התקשורת הבאים:
בעל פה במספר הטלפון 0732400379 או בסניף שזר מפרץ.
בתחתית הדף הראשי באתר בטופס יצירת קשר.
בדואר אלקטרוני של שירות הלקוחות בכתובת [email protected].
וואצאפ מס’ 052-4447860.
בדואר רשום לחברה בכתובת שדרות ההסתדרות 182 חיפה.
לתקנון האתר ולפרטים מלאים לחצו כאן -
שזר עובדת עם מספר חברות שליחויות ומתחייבת לשלוח אליך את המוצר כעשרה ימי עסקים מרגע חיוב כרטיס האשראי. פירוט מלא על המדיניות המשלוחים
אחריות
-
חלק מהמוצרים המוצעים לרכישה באתר שזר מלווים בתעודת אחריות. במקרים אלה תעודת אחריות תהיה מטעם היצרן ו/או היבואן ו/או נותן השירות (להלן: “בעל האחריות”), האחריות הבלעדית למוצרים, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם, ליכולת פעולתם התקינה ולמפרט פעילותם חלה אך ורק על בעל האחריות ולא על שזר.
משלוחים
-
אפשרויות השילוח תלויות בסוג וגודל המוצר וניתן לקבל התייחסות מידע על המשלוח בעמוד המוצר.
סוגי המשלוחים הן:
משלוח עד הבית
משלוח לנקודת איסוף
איסוף עצמי מסניף שזר המפרץ שדרות ההסתדרות 182, חיפה
פריקת מדרכה למוצרים כבדים -
חברת השליחיות יוצרת איתכם קשר ומתאם יום מסירה מחדש.
שירות לקוחות
-
אנו עושים את מירב המאמצים הקיימים, כדי שכל משלוח יהיה מוקפד, איכותי ומובחר ככל האפשר ושאתם כלקוחותינו תהיו מרוצים.
במידה ובכל זאת יש אי התאמה בין המוצרים בהזמנה למוצרים המסופקים, או אי שביעות רצון מהמוצרים, יש להודיע על כך למוקד שירות הלקוחות בוואטסאפ, במייל או בטלפון עד 24 שעות לאחר מועד האספקה, כדי לפתור את התקלה במהירות האפשרית.
מוקד שרות הלקוחות: 073-2400379
או במייל: [email protected] -
חשבונית מפורטת עם פרטי הקניה מוצמדת תמיד, לארגז שיגיע לביתכם. בנוסף תקבלו חשבונית דיגטלית לנייד.
-
אנו זמינים בכל אחת מדרכי ההתקשרות:
בטלפון: 073-2400379
במייל: [email protected]
ובעמוד “צור קשר” באתר
עגלת קניות
האם את/ה בטוח/ה שהנך רוצה לרוקן את עגלת הקניות?
מוצר או קטגוריה